آ
-
آقایی، مجتبی
شناسایی و اولویتبندی قابلیتهای تکنولوژیکی بهمنظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]
-
آیباغی اصفهانی، سعید
مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوریهای شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]
ا
-
اجلی، مهدی
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]
-
اسماعیل پور، شهرام
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
-
اشتهاردیان، احساناله
پذیرش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکتهای ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]
-
اصلانی، فرشید
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
اکبری قلعه جوق، مینا
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]
-
امیری، علی
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
-
ایمنی، محسن
نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]
ب
-
باقری، زهرا
مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاهها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]
-
بخردی نسب، وحید
واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای کاربر و سرمایهبر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]
-
بلالی، آیت
بررسی تاثیر فشار سرمایهگذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]
-
بهمنی، اکبر
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
پ
-
پارسانژاد، محمدرضا
اولویتبندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
ح
-
حسن زاده، فرشته
بررسی تاثیر فشار سرمایهگذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]
-
حسین پناهی، هادی
بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکتهای بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]
-
حسین پوریان چابک، سمانه
روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]
-
حسینی دهشیری، سید جلالالدین
شناسایی و اولویتبندی قابلیتهای تکنولوژیکی بهمنظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]
-
حسینی نژاد، سید جواد
مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاهها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]
-
حیدری گرجی، سمیرا
رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازیها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]
-
حیدری هراتمه، مصطفی
بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]
خ
-
خاتمی، محمد ابراهیم
نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]
-
خادمی، علی اکبر
بررسی و آسیبشناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]
-
خدابخشی، محمد
تاثیر جهتگیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]
-
خمسه، عباس
تأثیر کارآفرینی، توانمندیهای داخلی و همکاریهای خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]
د
-
داودی، سید محمد رضا
نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]
-
درویشی سلوکلایی، داوود
رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازیها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]
-
دستام، منا
انعطافپذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
ر
-
رجب دری، حسین
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
-
رجبی، جهان
اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]
-
روستا، علیرضا
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
ز
-
زاددوستی، فرزانه
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
س
-
سالاری، حجت الله
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
-
سلطان پناه، هیرش
بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکتهای بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]
-
سید نژاد فهیم، سید رضا
بررسی تاثیر فشار سرمایهگذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]
ش
-
شاهچراغ، سید رشید
اولویتبندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
شبابی، هومن
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
-
شریفی، زینب
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]
-
شمشاد، آزاده
نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]
-
شهری مجارشین، علی اکبر
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
-
شیرمحمدی، یزدان
اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]
ص
-
صادقی، احمد
تاثیر جهتگیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]
-
صادقی، حجت الله
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
-
صالحی کردآبادی، سجاد
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
-
صفایی، ناصر
مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاهها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]
ط
-
طاهریپور، سحر
پذیرش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکتهای ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]
ع
-
عزیزی، مجتبی
پذیرش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکتهای ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]
غ
-
غفاری اشتیانی، پیمان
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
-
غیاث آبادی فراهانی، مریم
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
ف
-
فرازنده، هانیه
بررسی و آسیبشناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]
ق
-
قهرمانی نهر، جاوید
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]
گ
-
گودرزوند چگینی، مهرداد
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
ل
-
لطفی، احسان
مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوریهای شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]
م
-
مظفری، محمدمهدی
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]
-
معتمدی، روشنک
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
-
موسوی زاده، سیدرضا
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
میرقاسمی، زینب
تاثیر جهتگیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]
ن
-
نعامی، عبدالله
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
-
نوذری، حامد
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]
-
نوراحمدی، مرضیه
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
-
نیلوفری، زهره
تأثیر استراتژی کسبوکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]
و
-
وقفی، سید حسام
تأثیر استراتژی کسبوکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]
-
وکیلی فرد، حمیدرضا
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
ی
-
یحییزادهفر، محمود
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
-
یزدانی، ناصر
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]